Wednesday, June 9, 2010

Yang Indah Itu .. Salam untuk semua


Selama setahun menjadi silent reader kepada blog rakan-rakan lain yang sama citarasanya, sama hobi dan sama kegilaannya. Baru hari ini blog ini mampu lahir ..
Yang paling berjasa pastinya blog Yatt kerana dari situ kita mampu merantau ke pelusuk negeri mengenali rakan dari blog yang lain. Agaknya jika dilihat dari pengunjung ke blog Yatt, yang dari Melaka berkunjung saban hari itu .. siapalah agaknya.. Thanx Yatt kerana link di blognya sangat hebat.

4 comments:

  1. salam casarina..
    salam perkenalan dari saya..welcome to the club!..sangat gumbira bertambah lagi geng antik..terima kasih juga atas kata2 semangat..itulah tujuannya kita bukak blog..sama2 berkongsi minat yang mendalam pada barang2 lama..esp pinggan mangkuk cawan teko yang pernah digunakan oleh keluarga kita sejak berzaman..dan satu lagi....sangat teruja bila tau rina dari melaka..susah2 sangat hunting..terjah ajer ke jonker street..hehehe..
    apapun..teruskan berkongsi minat & rasa di sini yer..saya link & follow.. ;)

    ReplyDelete
  2. TQ Yatt..
    everyday singgah blog u, cuci mata..
    dah dekat setahun kot.. entah mimpi apa baru teringin nak ada blog..
    nanti rina masukkan gmbar yang diambil dari rumah2 lama kat mlaka ni...

    ReplyDelete
  3. salam rina..he..he..awek antik dr melaka..hmm..baru muncul setelah dlm berdiam diri..bak kata Yatt.."welcome to the club!"..sama2 kita memeriahkan dunia antik kita..salam mesraa..

    ReplyDelete
  4. TQ kak Chah..
    Sebab dah lama mengintai kat blog rakan2 antik ni.. walau tak pernah bersua tapi rasa macam dah kenal rapat pulak..

    ReplyDelete